d جالبه نه :: وبلاگ دانشجویان کامپیوتر - ورودی 91

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر - ورودی 91

جالبه نه

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ق.ظ

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
وبلاگ دانشجویان کامپیوتر علوم تحقیقات لرستان

نظرات  (۵)

خودشه خخخخخخ
سلام بچه ها کسی از پرپوزال تحویل داده خبری شده ؟
با سلام
دوستانی که با آقای دکتر نادری xml داشتن جزوه یا نمونه سوالی از ایشون ندارن؟
دکتر ابدالی کشت ما رو. ایشون واقعا مهلتی که دادن رو تمدید نمی کنن؟ من ترم اولم تجربه ندارم. درسمو حذف کنم؟ ایشون ایمیل جواب نمیدن. توروخدا بگید چکار کنم
سلام
مطلی قابل ستایشی بود.
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم.
با احترام دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی